L'Ajuntament formalitza la compra de la Casa de les Monges

Dimecres, 1 de juliol de 2020 a les 19:19

L'Ajuntament formalitza la compra de la Casa de les Monges.

El dimarts 30 de juny de 2020, l’Ajuntament de Sant Esteve i la congregació religiosa Filipenses varen formalitzar la compravenda de la casa de les Monges del nostre municipi, que va ser una escola a mitjans del segle passat.

El ple del 26 de febrer va aprovar per unanimitat l’adquisició per part de l’Ajuntament d’aquest equipament privat, que ara passarà a ser públic.

El preu de la compravenda ha estat de 625.000 euros, havent-se pagat 200.000 a la signatura i preveient 5 terminis de 85.000 euros en els propers 5 anys.

L’ús del nou equipament serà inicialment molt limitat, degut a que cal fer-ne adaptacions per poder fer-hi activitats de concurrència pública. Les primeres actuacions ja s’estan valorant per part dels serveis municipals i en els propers mesos es començarà a treballar en el projecte a llarg termini per determinar diferents activitats i usos que s’hi podran fer per part de le ciutadabia i les entitats. Mentrestant, la planta baixa i el jardí, estan sent usats per alguns dels grups del casal d’estiu 2020.

També es preveu, en les properes setmanes, organitzar una jornada de portes obertes perquè els ciutadans de Sant Esteve puguin visitar l’estat actual de la casa, cosa que donarà l’oportunitat de que molts santestevencs i santestevenques que varen anar-hi a l’escola, hi tornin després de molts anys. La data d’aquesta jornada es comunicarà més endavant.

Darrera actualització: 20.10.2021 | 13:50